Klachtenprocedure

Securitech streeft ernaar de dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken, bejegening en informatievoorziening een rol. Bent u ontevreden over onze dienstverlening?
Dan kunt u een klacht indienen via onderstaand klachtenformulier.

Indienen klacht

Securitech beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.
Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht, heeft Securitech een duidelijke klachtenprocedure.

Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk in te dienen, omdat uw tekst dan het uitgangspunt is van de behandeling en niet een eventuele interpretatie van de klacht door een werknemer. U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging.

Uitzonderingen

Enkele situaties zijn uitgezonderd van de klachtenprocedure:

  • Vragen of opmerkingen over een storing. Hiervoor kunt u terecht bij de afdeling Support van Securitech, support@securitech.nl
  • Vragen of opmerkingen over een factuur. Hiervoor kunt u terecht bij de afdeling Sales Support van Securitech, sales@securitech.nl.

Download hier het Klachtenformulier

Cookiebeleid

We gebruiken cookies om de Securitech website eenvoudiger in gebruik te maken en om de website en onze producten beter af te stemmen op uw interesses en behoeften. Cookies kunnen ook worden gebruikt om de website snelheid van uw toekomstige bezoeken aan de Securitech website te verbeteren. Daarnaast gebruiken we ze ook voor marketingdoeleinden. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar ons Cookiebeleid. Wanneer u op "Cookies accepteren" klikt, geeft u toestemming voor het gebruik van optimale cookies. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw cookie voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen