04-09-2024 update 11:00 uur
De storing is opgelost, wij gaan zo snel mogelijk aan de slag om de achterstand bij te werken.
Bedankt voor uw begrip en geduld!
Op dit moment ervaren wij een storing op onze internetverbinding. Dit houdt in dat onze dienstverlening verstoord is; documenten worden wel doorgestuurd naar ons platform maar komen vertraagd binnen.
De verwachting is dat onze dienstverlening binnen enkele uren weer volledig op niveau is. Wij houden u op de hoogte.
17-11-2023 update 13:11 uur
Naar aanleiding van verschillende evaluaties omtrent deze storingsmelding, bleek er enige onduidelijkheid over het wel/niet verwerken van alle gemaakte scans gedurende de storingsperiode.
Gedurende deze periode is het DocReview-platform altijd operationeel gebleven. Door de enorme load aan scans ontstond er echter een vertraging/bottle neck in de verwerking van scans. Dankzij verschillende performance-verbeteringen zijn deze vertragingen verholpen. Alle gescande documenten zijn verwerkt zoals u van ons gewend bent.
24-10-2023 update 15:15 uur
Dankzij de doorgevoerde wijzigingen in ons platform zijn alle vertragingen in de verwerkingen verholpen. Hartelijk dank voor uw begrip en steun!
23-10-2023 update 11:45 uur
Als oplossingsrichting voor deze storing worden additionele servercomponenten toegevoegd aan het DocReview-platform. Deze componenten zorgen ervoor dat de inkomende data beter verdeeld wordt en de verwerking sneller kan plaatsvinden.
Ten aanzien van deze wijziging hebben wij de volgende opmerkingen:
Nogmaals dank voor uw begrip.
20-10-2023 update 13:23 uur
We zien performance verbeteringen op het DocReview-platform, maar we zijn op de Fraudedesk nog erg druk met het wegwerken van de backlog!
Ondertussen zijn tevens de eerste stappen genomen voor verdere prestatie-verbeteringen in onze serveromgeving. Zodra er concrete informatie is, zullen wij dit via deze site aan u communiceren.
Bedankt voor uw begrip en geduld!
19-10-2023 update 15.51 uur
Het afgelopen jaar zien wij een forse toename in het aantal controles dat wordt uitgevoerd via ons DocReview-platform. De positieve effecten hiervan (nl. het onderscheppen van valse/vervalste identiteitsdocumenten) zijn de afgelopen dagen helaas ondergesneeuwd door de negatieve effecten van deze stijging in workload.
Door deze toename is er geleidelijk een storing ontstaan, die een grotere impact bleek te hebben dan wij initieel dachten. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Vanuit Support is er sindsdien met man en macht gewerkt aan een oplossing. Een eerste patch is gisterenmiddag doorgevoerd en sindsdien zien we grote verbeteringen in de verwerkingen binnen het DocReview-platform.
De komende dagen bestaan onze werkzaamheden vooral uit het wegwerken van de opgelopen achterstand en het monitoren van deze data.
Ten aanzien van deze verwerkingen, hebben wij de volgende toevoegingen:
Wij zijn ons er terdege van bewust dat de communicatie richting u niet is wat u van ons mag verwachten. Ook hiervoor bieden wij onze excuses aan.
De komende periode gaan wij dit proces evalueren en verbeteren. Hierbij wordt zowel gekeken naar de performance van ons platform als onze communicatie naar u.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Supportafdeling via support@securitech.nl of via telefoonnummer 013 5229077.